onsdag 15. februar 2012

Film

Jeg eeeeelsker å se film!

Er to spesielle sjangere som går igjen i filmhyllen, animert komedie og grøss. He he   :D


For ett par dager siden fant jeg  "ta 3filmer for 99,90"- himmelen  <3


Noen har jeg sett før, men jeg synes de er så morro/bra/kul at jeg må ha de i samlingen min.


Hver tittel er link til http://www.imdb.com.

Sweeny Todd, The demon barber of Fleet Street
Let me in
[REC]
Hannibal
Lille Kylling
Veien til Eldorado

Fant også en trippel boks fra Dreamworks med Stor Ståhai, Flukten fra hønsegården og Kung Fu Panda, Monsterfabrikken og Disneys Dumbo på tilbud hos en annen butikk.

Har store planer om å samle sammen alle Disney-filmene der ute., de har vel kommet til film nr 50 eller noe sånn, og jeg har kanskje 10 av dem. Så jeg har et stykke igjen å gå  :)

Pengene må jo strekke til også, så jeg handler bare når de er på tilbud og jeg sprer innkjøpene sånn at jeg kanskje har en pen samling til Snuppa blir så stor at hun har interesse av å se på de.

I dag har vi vært hos lege og fått konstantert at Snuppa er helt frisk igjen, og kan slutte med astma-medisinen, yaaaay!  Ingen piping eller ekle lyder på lungene, bare helt perfekt som alltid. Besteste Snuppa i hele verden!
Hun er snart på vei til å bli 10mnd nå, det betyr at hun er meget godt på vei til sin første skikkelige bursdag. Jeg gru-gleder meg., tenk at tiden går så fort   <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar